12 Haziran 2011 Pazar

YüZ HIRSIZI

Yüzüne alısmaya calısıyorum- diyordu kadın karsısındaki erkege hafifce gülümseyerek...

Bir ilkbahar baslangıcı Belek'te ortalık sakindi ve yeni yeni hareketleniyordu. Genc adam yüzünü ezberine alan kadın ile birlikteydi.. Kadının agzından dökülen kelimeleri hayranlıkla izlerken kahvesini yudumluyordu.

Ve daha sonra kadına:

- Ruhum ile bedenim birlesti... artık bir ısık huzmesi gibi gözüken ben sisler ardındaki duman olan ben... karsındayım iste...doya doya bak yüzüme - dedi..

Ne zaman geldin ruhum görmedim seni. Ucaktan atlarken unuttum galiba özledim.

Genc adam bunları söyledikten sonra gökyüzünde iki siluet belirdi bir ısık bulutu halinde adam ile kadının yanına indi...Ve kadının saskın bakısları arasında gökten inen iki melek adamın kollarına girip onu yukarı dogru cekip götürdü...

Kadın olanlar karsısında ne oldugunu anlamaya calısıyorken, gökyüzünden kahve damlaları düsüyordu masanın üzerine..

Ve dökülen damlalar;

-Gördügün yüz benim degildi ama konustugun bendim. Ben bir yüz hırsızıyım - diyordu...

Hiç yorum yok: