20 Haziran 2011 Pazartesi

MiCHAEL JACKSON

Benim gibi beş yaşından itibaren yüz milyonlarca insanın önünde büyürseniz, otomatik olarak herkesten farklı olursunuz. Çocukluğumu hiç yaşamadım. Benimki, normal bir çocukluk olmadı. Çocukluğumun tadını alamadım. Çocukluğuma çok çalışma, mücadele ve acılar hakim oldu. Daha sonraki yıllarda hem maddi hem de mesleki başarıya ulaştım. Fakat çok ağır bir bedel ödedim ve yaşamımın o dönemini yeniden yaratamam.

Michael Jackson


Ne diyebilirim ki, cocuklugum yavas yavas ölüyor sanırım. Kral öldü ve geriye Kralice kaldı. Cok ünlü sahsiyetler öldügü zaman, cenazelerini merak ederim. Nasıl olacak ? kalabalık olacak mı ? ve arkasından insanlar neler söyleyecek ? diye beklerim cogu kez.

Bugün show haberde ısrarla beyaz bir tene sahip olmak icin sürekli operasyon yaptırdı dediler onun icin. Aklandıgı cocuk tacizinden de bahsetmeyi unutmadılar elbette. Fakat bir kez bile 81 de yakalandıgı hastalık yüzünden bütün vücudunun beyazlasmaya basladıgından bahsetmediler bile.

Cok karaktersiz bir medyamız var bizim cok !

PS : Ölümünün ardından yazdıgım bir yazıydı eskiden kalan...

Hiç yorum yok: