18 Mart 2009 Çarşamba

ALiNE

Ne kadar hüzünlüydü gözleri bir yerlere dalmış müziği peşi sıra sürüklüyordu. Arada hafifçe gözlerini kaldırıyordu hissediyordum. nefes alışlarını duyuyordum hafif hafif…aşık olmak istiyordu, sevilmek en çokda.Ama biliyordum ondan da vazgeçecekti sadece istiyordu o kadar…onun hakkında peşin hüküm verdiğimi düşünüyorsunuz belki inanın yanılmıyorum ben onu çocukluğundan beri tanıyorum..eh şimdi pek büyümüş sayılmaz ya..hüzün işte yine o hüzün gözlerinde aşinayım biliyorum o bakışları sevilmeye bayılır en çok da hüzünlenmeye gözleri alışıktır bu tatlı hüzne….

ALINE AH ALINE ….onu yine mahvettin işte..kimbilir nerelere gitti….nerelere götürdün gerçekle düşün arasında yine.. yine bizim gidemiyeceğimiz bir yerde artık ona ulaşmam imkansız bekleyeceğim çaresiz.O aşık olacak hüzünlenecek ben bekleyeceğim onu bekleyeceğim sevdiğimi fısıldayarak onu hep bekleyeceğim nereye giderse gitsin.. Ben onu çocukluğundan beri tanırım dedim ya ..

Sevdiğini zannetiği çok insan oldu çoğunu bilirim bildiklerim de işe yaramaz insanlardı.onu çok üzdüler…Müziğini hep yanında taşırdı onu takip etmem nasıl mümkün olurdu yoksa……ALINE….şimdi sıra sende..seni dinliyorum onun peşi sıra ….İstanbul da demişti “durdum kaldım beyoğlunda sokaktan bir çığlık yükseliyor .insanlar geçiyor şaşkın ben gelip geçenlere durun diyorum çığlığı duymuyormusunuz….duyanlarda olmuş daha sonra anladım..gazeteler yazmıştı bir iki ay sonra bilmem kaç intihar vakkası beyoğlunda sık sık duyulan çığlık!!ah ALIN orada seni duyabilkseydim belki her şey daha farklı olurdu.bir hummaya yakalandım ismini bilmiyorum.sardı beni dönüp arkama bakıyorum bırakmıyor peşimi dönüyorum yürüyorum yine o peşi sıramda…seviyorum .niye diyordum içimden neydi beni ona çeken ama geri çekildikçe daha derinlerdeyim seviyorum onu derinliklerindeyim…..

ALINE…..sen olsaydın orda belki daha kötü olurdu seninle sonra tanışmam daha iyi üzülme beni onlar kadar sevmiyecekmisin diye korkma .inan sen daha başkasın yoo sende aynısın aslında hüznümü yine kimse anlamıyor seni sevdiğimi bana taptığını anlamayacaklar yine.. gidiyorum aline…peşimden gel!”

A.A

Hiç yorum yok: