15 Ekim 2011 Cumartesi

EŞCiNSEL MUTLULUK

Eşcinsel olduğu için 2008 yılında babası tarafından öldürülen Ahmet Yıldız’ın hikâyesinden esinlenilerek çekilen ‘Zenne’ filminde katil baba rolündeki Ünal Silver, kendi kızının da eşcinsel olduğunu açıklayarak Altın Portakal’a damga vurdu.
Kızının mutluluğundan mutluluk duyduğunu açıklayan baba, “Adam öldürdüm deseydi mutsuz olurdum” diye konuştu.
GELİN ALMAYA GİDECEK
Köln’de yaşayan pedagog kızı Şefika Natalie Gümüş’ün Alman sevgilisiyle evleneceğini ve önümüzdeki günlerde düğününe gideceğini söyleyen 'Kuzey Güney' dizisinin de oyuncularından olan Ünal Silver, kızının eşcinselliğiye ilgili şunları söyledi:
“Açıklamalarım niye bu kadar dikkat çekiyor anlamıyorum. Kızım gelip eşcinsel olduğunu söylediğinde hiçbir tepki göstermedim. Çünkü benim için önemli olan kızımın mutluluğudur. Gelip de bana 'Bir adam öldürdüm ya da çok mutsuzum” deseydi o zaman tepki gösterir ve üzülürdüm. Hepimiz mutluluğun peşinde koşmuyor muyuz? Kızım bu şekilde mutluysa bana onu desteklemek düşer. Yakında evlenecekler. Ben de düğünlerinde olacağım. Kızımın eşcinsel olduğunu açıklamam sansasyonel olmamalı. Zenne filminin ne anlatmak istediğini sanırım en iyi anlayanlardan biriyimdir. Zenne kızıma armağanım olsun.”

HaberTurk Magazin

Siz nereden cıktınız Allah askına ! Aile kurumu edep haya var yahu. Düsünceye bak mutlu olmuş. Bu sekil bir yasantıyı normalmis gibi nasıl benimsersiniz havsalam almıyor. 

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Hay agziniza saglik

Adsız dedi ki...

mükemmel bir baba.herkese örnek olmasını dilerim. aile kurumu insanların mutsuzluğu üstüne kuruluyorsa bırakın lekelensin.

DARMADAGIN dedi ki...

Size katılmıyorum. Aile kurumunun mutlulugu bu sekilde olmamalı.

insanların mutsuzlugu üzerine kurulan bir aile mutlulugu da görmedim simdiye dek.

Kisisel tercihidir der cıkardım isin icinden ama bu sekilde olan bir mutlulugu asla benimseyemedim.

Adsız dedi ki...

kimin mutsuzluğu üzerine kuruluyor pardon? herkes mutlu size ne ?

DARMADAGIN dedi ki...

aile kurumu insanların mutsuzluğu üstüne kuruluyorsa bırakın lekelensin.

işte bu sözünüz üzerine söylenmistir o cümle...

İnsanlar mutsuzluklarından dolayı bu cesit eylemler icinde olabiliyor...

Ve ne yazık ki siz onları mutlu sanıyorsunuz...

Hayat görüslerimiz farklı sizinle. O yüzden sanırım anlasamayacagız bu konuda..

Unknown dedi ki...

bide kizi pedegogmus nesiller kimlerin elinde Allahim