18 Haziran 2011 Cumartesi

YAŞLI VE AŞK

su an ki yasinizda hic dusundunuz mu 10-20 yil sonra nasil olacak diye,60 yasimda nasil olacagim diye dusundugunuz oldu mu hic ?

dans eden bir buyukanne mi olacaksiniz yoksa vals yapan bir buyukbaba mi ? bir dusunun bakalim yoksa bir koseye cekilmis gozluklerin uzerinden bakan bir babaanne mi yoksa bastonunu arayan bir dede mi olacaksiniz ?

yasliliktan korkariz bir cogumuz belki de o zamanlar isteklerimizin sayisi bir elin parmaklarini gecmez ama yaslilikta guzeldir elbette tipki sarkidaki gibi " her yasin ayri bir guzelligi var "

ama sanirim asik olmak gerek bu en iyisi...

bakin bende bu sozu okuyunca bu kaniya vardim : YASLILIK SIZI ASKA KARSI KORUMAZ AMA ASK, BIR OLCUYE KADAR SIZI YASLANMAKTAN KORUR...

1 yorum:

aysema dedi ki...

Hem anneanne hem de blog yazarıyım, aynı zamanda aşıkım. Yaşlı mıyım? Yaş aldım, ama yaşlanmadım. En azından öyle hissediyorum.
Sen de aynı şeyi söylemişsin zaten.
İadeyi ziyaretti amacım. Şimdi iyi ki gelmişim diyorum...